Onze marktexpertise
Zakelijke dienstverlening
Direct reageren op marktveranderingen, klantbehoeften en innovatieve kansen. Cruciaal in een wereld die steeds sneller verandert. Het is mogelijk zelfs de enige manier om te groeien als organisatie. Voorop te blijven lopen. Maar dan moet je wel weten hóe.
Een wendbare organisatie komt snel tot innovatieve oplossingen, ondanks bestaande onzekerheden. Dit doe je door slagvaardig te acteren en investeren in wat de meeste toegevoegde (klant)waarde levert. Het is een continu proces.
Intermedius begrijpt de complexiteit van deze processen en vraagstukken. Onze bewezen oplossingen helpen de (maatschappelijke) ambities te bereiken. Experts van Intermedius helpen met strategisch advies tot praktische implementatie. We sturen gericht op resultaat. Zo zorgen we dat de organisatie maximale waarde haalt uit elk initiatief, programma of portfolio.
Grote thema’s in de zakelijke dienstverlening
Het digitale tijdperk heeft enorm impact op de verwachtingen van klanten. Direct antwoord op vragen, thuis vanaf de bank meteen inzicht in diensten en producten en met één druk op de knop aankopen doen. De klantervaring is belangrijker dan ooit. Daar kun je als organisatie het verschil in maken. Innovatieve oplossingen en een multidisciplinaire aanpak zijn het antwoord.
Ook op het gebied van duurzaamheid spelen grote thema’s: de circular economy, energietransitie en een duurzaam ketenproces bijvoorbeeld. Om nog maar te zwijgen over de krapte op de arbeidsmarkt.
Onze consultants zorgen voor inzicht in alle initiatieven, helpen bij het nemen van de juiste beslissingen en geven effectieve samenwerking écht vorm. Wij zorgen voor de juiste mensen op de juiste plek. Alleen zó kun je de juiste keuzes maken om wendbaar in te spelen op ontwikkelingen en de strategie te realiseren.
Intermedius biedt op verfrissende wijze inzicht. Met de juiste mensen, op het juiste moment en op basis van de juiste informatie. Zo kan er gestuurd worden op resultaat. Dit doen we al bij Schiphol, Louwman Group, VodafoneZiggo en de NS.
- VodafoneZiggo
Hoe richt je Agile portfoliomanagement organisatiebreed in?
“Het team van Intermedius is van grote meerwaarde geweest om de volgende stap met het programma One way of Portfoliomanagement neer te zetten. In de Agile-transitie van VodafoneZiggo hebben Diane en het programmateam een blueprint ontwikkeld en deze vertaald naar de praktijk. Het resultaat wordt breed gedragen.”, zegt Gerard Boumans. Benieuwd hoe Intermedius-consultant Diana Dros bij VodafoneZiggo alle medewerkers meenam in de nieuwe manier van werken? Bekijk snel de hele case van VodafoneZiggo.
- Louwman
Inrichten strategisch change- en portfoliomanagement
“Intermedius heeft een steen verlegd in de snelstromende rivieren van onze groep en ons geleerd dat soms een sluis en een kanaal wijs kan zijn.”, stelt John Heller, CEO van Louwman Group. In verschillende fasen werkte Intermedius aan de borging van de kwaliteit en beheersing van de gehele strategie-uitvoering van Louwman Group. Benieuwd hoe onze consultants een dergelijk traject aanpakken? Lees er meer over in onze case bij Louwman Group.