Vacature

Programmamanager

(3-8 jaar ervaring als programmamanager)

We komen graag in contact met Programmamanagers met ervaring in minimaal 1 van de sectoren:

  • Energie
  • Rijksoverheid 
  • Lokale overheid
  • Zakelijke dienstverlening

Bij Intermedius ga je aan de slag als Programmamanager. Je werkt, individueel of in teamverband, bij toonaangevende Nederlandse organisaties. Je helpt onze opdrachtgevers hun ambities te realiseren en zo bij te dragen aan het behalen van hun strategische of maatschappelijke doelen. Dit doe je door focus aan te brengen, stakeholders actief te betrekken en te zorgen voor een succesvolle transitie bij de opdrachtgevers van Intermedius.

Wat jij meeneemt

  • Een afgeronde academische opleiding (Bedrijfskunde, Economie of Informatie management);
  • 3-8 jaar ervaring als: programmamanager, projectleider, organisatieadviseur, portfoliomanager, portfolio-adviseur en/of Agile organisatiecoach in het IV- of business-domein;
  • Je bent proactief en in staat om leiding te geven aan grote projecten/programma’s, een team aan te sturen en veranderingen te realiseren;
  • Een visie op succesvol uitvoeren van projecten en programma’s;
  • Een bewezen en effectieve managementstijl;
  • Ervaring op tactisch en/of strategisch niveau;
  • De energie en ambitie om Intermedius als organisatie door te ontwikkelen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat wij jou te bieden hebben

  • Een arbeidscontract voor onbepaalde tijd;
  • Een mobiliteitsvergoeding;
  • Een ambitieus en gezellig team van 25 consultants om mee samen te werken;
  • Uitdagende programma’s binnen verschillende branches;
  • Regelmatige bijeenkomsten waar kennis delen en fun centraal staan;
  • Een bovengemiddeld salaris.

Je komt te werken bij hét nummer 1 adviesbureau van Nederland in ons vakgebied volgens Consultancy.nl.
De werklocaties zijn met name in de Randstad, de driehoek Utrecht, Rotterdam, Amsterdam. Veelal wordt er hybride gewerkt waardoor je meer tijd overhoudt voor andere leuke dingen.

Wil je meer weten?

Neem contact op met Otto ten Dam (06-10 01 13 86) of Nicôle Castelijn (06-30 82 81 58).

Je kan natuurlijk ook direct je cv mailen naar hr@intermedius.nl. Een motivatiebrief is niet nodig. We starten liever met een informeel gesprek (telefonisch of op kantoor), om te horen wat je zoekt en drijft.

Wil je kennismaken met een van onze collega adviseurs om te horen hoe het is om bij ons te werken? Dan organiseren wij dit uiteraard graag voor je.

Post it's uitwerken

Over Intermedius

Volledig gespecialiseerd in portfoliosturing? Dat is Intermedius. Al bijna 20 jaar helpen we organisaties met het maken van (strategische) keuzes en besluiten. We richten de besluitvorming zo in dat organisaties klantgericht en wendbaar zijn. Onze betrokken consultants helpen jouw organisatie met de gewenste inzichten. Om met de juiste mensen op de juiste plek samen te werken aan hetzelfde doel. Om ambities écht te realiseren.

Een dag bij Intermedius

Goedemorgen! Je begint de ochtend op de fiets naar kantoor of kiest voor de trein. Een duurzame optie. Je besluit vandaag in Gouda bij Intermedius te werken, in plaats van op kantoor bij de klant. Met een verse kop koffie start je eerst met het bijwerken van je mail.

Vervolgens heb je een dagstart samen met je team. Je bespreekt waar jullie willen staan aan het einde van de week en waar je elkaar bij kunt helpen. Je bereidt het dashboard voor de stuurgroep voor. Er komen een aantal belangrijke mijlpalen aan in het project.

Tijd voor lunch! Samen met twee collega’s loop je naar het centrum van Gouda voor een heerlijke lunch. Daarna heb je een overleg met je projectgroep om de voortgang te bespreken. Gelukkig; de planning loopt voorspoedig en de risico’s zijn gemanaged.

Het is daarna fijn om even te sparren met een collega tijdens een wandeling. Terug op kantoor bereidt je een casus voor over geschikte interventie methoden. Dan is dat alvast klaar voor vrijdag tijdens de X-pert Academy. Je kijkt terug op een gezellige en productieve dag.

Sollicitatieprocedure

1. Stuur je cv in

Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van onze recruiter via e-mail of telefoon. Is er voldoende aansluiting?

2. Eerste van 3 gesprekken

Dit is een kennismakingsgesprek met als doel elkaar beter te leren kennen. Wat is jouw motivatie om bij Intermedius te solliciteren? En hoe kunnen wij jou helpen jouw ambities verder te realiseren? Uiteraard komen ook de ambities van Intermedius aan bod en jouw rol hierin.

3. Tweede gesprek. Je komt steeds dichterbij …

Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op wie jij bent, jouw werkervaring én wat jouw ambities zijn. Daarnaast zijn we benieuwd hoe jij tegen ons vakgebied aankijkt. Bij dit gesprek zal naast één van de partners ook een consultant aansluiten. Vraag haar/ hem de hemd van het lijf hoe het is om bij Intermedius te werken.

4. Presentatie. Het wordt nu wel echt serieus

Laat ons zien hoe jij jouw rol binnen Intermedius ziet. Wat ga jij ons bieden én wat heb jij hiervoor nodig? Daarnaast geef je aan hoe jij aansluit bij onze organisatie o.b.v. onze kernwaarden. Na afloop hoor je direct of we jou een voorstel doen en hoe deze eruit ziet.

5. Gefeliciteerd. Je werk bij de absolute top in Nederland!

Welkom in ons team! We gaan ervoor zorgen dat je iedereen zo spoedig mogelijk leert kennen.

Samenwerken Intermedius

X-pert Academy

Ben je op zoek naar een dynamische werkomgeving waar jouw ontwikkeling centraal staat? Speciaal voor ambitieuze young professionals bestaat de X-pert Academy: jouw (persoonlijke) ontwikkeltraject dat 1,5 jaar duurt. Naast je opdracht(en) bij klanten duik je om de week in verschillende onderwerpen. Zo leer je wat het betekent om een goede organisatie-adviseur te zijn met:

  • Veranderkundige methodieken
  • Het vergroten van je persoonlijke effectiviteit met ‘zachte’ vaardigheden
  • Het overwinnen van obstakels door intervisie met jaargenoten en buddy’s
  • Certificaten zoals MoP, SAFe en Lean Portfoliomanagement.